- Budete mít přehled o aktuálně dostupných digitálních nástrojích pro podnikatele.
- Výrazně zefektivníte a zjednodušíte vaše podnikání tím, že se naučíte využívat konkrétní digitální nástroje, např. Microsoft Teams, Zoom, Calendly, Fakturoid, Webnode, Trello, ChatGPT a další.
- Vytvoříte si konkrétní plán, jak digitální nástroje zavádět do vašeho podnikání, přímo na kurzu již některé nástroje přímo do vašeho podnikání zavedete.
- Získáte spoustu inspirace a materiálů pro další vzdělávání.
Kurz je určený pro:
- Kurz je určen živnostníkům a začinajícícm podnikatelům. Vhodný je pro každého, kdo chce více rozvíjet svoje podnikání i díky využití aktuálně dostupných digitálních nástrojů a zrychlit tak svůj růst.
Obsah kurzu:
- Úvod do digitálního světa pro živnostníky: Pochopíte aktuální trendy a technologie, zejména jejich možnosti a potenciál ve světě podnikání.
- Tvorba webových stránek: Vytvoříte si vlastní webové stránky na platformě Webnode.
- Komunikace v online prostředí: Naučíte se ovládat nástroje Microsoft Teams a Google Hangouts pro online schůzky a porady, dokážete naplánovat schůzky i pro ostatní.
- Týmová spolupráce: Zjistíte, jak využít nástroj Trello pro plánování projektů a úkolů a rozdělení práce mezi více lidí.
- Tvorba grafických materiálů: Vytvoříte si letáček s vaší nabídkou, vizitku a prezentaci vašeho podnikání v nástroji Canva.
- Sociální sítě a jejich využití: Vytvoříte si profil na online profesní síti LinkedIn a naučíte se oslovovat nové potenciální klienty.
- E-shop a online prodejní kanály: Dozvíte se, kde je možné založit eshop a jaká online tržiště je možné využívat.
- Umělá inteligence v podnikání: Naučíte se základy práce s umělou inteligencí ChatGPT a výrazně si tím zjednodušíte práci s texty a řešení problémů v podnikání.
- Objednávání a domlouvání termínů s klienty: Zjednodušíte si domlouvání termínů s klienty díky rezervačním systémům Calendly a Reservio.
- Řízení financí: Zjednodušíte sledování vašich financí a vystavování faktur díky nástroji Fakturoid. Získáte tak přehled o vašich financích a cash flow.
- Tvorba akčního plánu: Na konci kurzu si každý účastník vytvoří konkrétní plán, jak ve svém podnikání využití digitální technologie a jak je naplno zavést do praxe.
- Sdílení zkušeností a závěrečná diskuze: Součástí kurzu bude prostor pro sdílení zkušeností účastníků a možnost konzultace s lektory pro naplánování dalších kroků.
Formát kurzu
- Kurz je maximálně praktický a kombinuje teorii, ukázky a okamžité zkoušení.
- Na konci kurzu tak budete mít část nástrojů implementovaných do vašeho podnikání a budete mít plán, jak dál postupovat.
- Součástí kurzu je individuální podpora v průběhu i po skončení kurzu s cílem maximálně podpořit účastníky v aplikaci a nasazení digitálních nástrojů v jejich reálném pracovním životě.
- Účastníci kromě samotného kurzu získají i přístup k mnoha online zdrojům a studijním materiálům, které umožní jejich další rozvoj v této oblasti.
Pro účast na kurzu potřebujete vlastní notebook, na kterém budete realizovat jednotlivé úkoly a zadání. Nabízíme i možnost notebook zapůjčit.
Po ukončení kurzu získáte certifikát o absolvování.
Pro přihlášení prosím využijte Identitu občana, anebo Datovou schránku fyzické osoby, ne OSVČ. Podrobný postup přihlášení najdete zde.
PŘIHLAŠOVÁNÍ DO 5. KVĚTNA 2024
Formát kurzu:
V čase 8:00 až 17:00 ve dnech:
- čtvrtek 6. června 2024
- pátek 7. června 2024
Uzávěrka přihlášek již 5. května 2024!
Nevyhovují Vám aktuální termíny? Dejte nám vědět a rádi vypíšeme nové termíny.
Cena:
1 440 Kč s dotací MPSV, jinak 8 000 Kč
Počet účastníků:
max. 15
Lektoři kurzu:
Pro přihlášení prosím využijte Identitu občana, anebo Datovou schránku fyzické osoby, ne OSVČ. Podrobný postup přihlášení najdete zde.
PŘIHLAŠOVÁNÍ DO 5. KVĚTNA 2024